Requisiti di u prucessu di mantenimentu per l'equipaggiu di cuntrollu elettricu di u fabricatore di l'armadiu di cuntrollu

1. Mantenimentu di bus cabinet di cuntrollu
(1) Aduprate un aspiratore d'alta putenza o un secadoru di capelli portatile per pulisce a polvera in l'autobus per assicurà u so bonu insulamentu.U fabricatore di l'armadiu di cuntrollu usa spazzole è altri strumenti per cooperà in u prucessu di pulizia.
(2) Pulite a terra d'oliu nantu à l'autobus cù un agentu di pulizia vivu (LE0).Se l'autobus hè assai oliu, aduprate una pistola di sifone è gasu cumpressu per pulizziari l'oliu.
(3) Verificate se a pinza di supportu di l'autobus, a cunnessione di l'autobus, a piastra d'isolazione di a prutezzione di l'autobus è i viti di cunnessione trà l'autobus è a basa di l'interruttore sò allentati è fissati.Verificate a cunnessione di l'autobus, a cunnessione trà l'autobus è a basa di l'interruttore è l'autobus di u ponte di l'autobus per u surriscaldamentu è l'ossidazione, è a superficia di cuntattu di l'autobus deve esse liscia, pulita è senza cracke.Altrimenti, a trasfurmazioni tecniche deve esse aduttatu è implementatu.
(4) Verificate se a pinza di supportu di l'autobus (isolatore) è a piastra d'isolazione di a prutezzione di l'autobus sò danate, altrimenti duveranu esse rinfurzati o rimpiazzati.
(5) Verificate chì a liberazione trà l'autobus à a cunnessione di l'autobus è a basa di l'interruttore deve risponde à u standard.
(6) Aduprate un megger 1000V per misurà a resistenza d'insulazione di u bus à a terra è trà e fasi in l'armadiu di cuntrollu per esse sopra à 0.5M Ω.
U fabricatore di l'armadiu di cuntrollu.

2. Ispezione di circuitu secundariu è prova di cumpunenti
(1) Pulisce a polvera nantu à a superficia di ogni relay, terminal block è switch in l'armadiu di cuntrollu, è verificate chì u filamentu di u terminal cross-connect hè fermu è i viti sò fermi.
(2) U filu di u circuitu secundariu deve esse liberu di l'anzianu è u surriscaldamentu, o deve esse rimpiazzatu.
(3) Verificate chì u diametru di u filu di u circuitu di tensione di u filu di u circuitu secundariu ùn hè micca menu di 1.5mm2, u diametru di u filu di u circuitu attuale di u fabricatore di l'armadiu di cuntrollu ùn hè micca menu di 2.5mm2, u spaziu trà i clips di fissazione di filu ùn hè micca più di 200 mm, è u raghju di curvatura ùn hè micca menu di 3 volte di u diametru di u filu, altrimenti u filu deve esse rimpiazzatu è a curvatura deve esse aghjustata.A furchetta trà u corpu di l'interruttore è u cumpunente di prutezzione deve esse strettu è micca persu, altrimenti deve esse rimpiazzatu.
(4) Verificate chì tutti l'indicatori luminosi, i buttoni è i manichi di operazione nantu à l'armadiu di cuntrollu duveranu agisce in modu precisu è affidabile.Fate registri di prova per a prossima referenza di mantenimentu.


Tempu di Postu: 11-Jan-2023